11 Ocak 2010 Pazartesi

şimdi şöyle bir şey var

öyle bir şey ki beni özel günde alınan hediyelerden tiksindirdi. 19 yaşını bitirdim, 20'ye girdim boru değil. e anne sen doğumgününde gidip de bana parfümerideki satıcının 'bu işte tam genç kızlara göre' diye gösterdiği parfümü satın alırsan ben onu beğenir miyim? beğenmem. kız beni 13 yaşında falan sanmış olmalı. birisine hediye alacaksanız, kendinize güvenin öncelikle. yaş grubunu tarif edip de satıcıdan yardım istemeyin. yapabileceğiniz en büyük hata olur. çünkü bu cümleler fiks cümlelerdir. 'şimdiki kızlar en çok bunu kullanıyor.' 'gençler şimdi bunu giyiyor.' 'bence erkek arkadaşınız beğenir, ben de kullanıyorum.' yalan. bunları duyduğunuz anda koşarak uzaklaşın oradan.

ikinci olarak alakasız bir konuya geçiş yapıyorum. dünkü 23:30 ankara'dan istanbul'a gelen kamil koç otobüsünde 15 numarada oturan adam! tam bir öküzsün. en azından böyle deşifre edebilirim seni. yarım saatlik molanın 10 dakikası boyunca tam üstündeki bölmede duran kol düğmesi sıkışmış olan paltomu çıkarmaya uğraştım. boyum kısa olduğu içün nereye sıkışmış olduğunu da göremedim. servis görevlisi de mola olunca koşarak inmiş zaten otobüsten. hemen yanında ayak ucumdan yukarı doğru yükselip dakikalarca paltomla boğuşurken bir 'yardıma gerek var mı?' bile demedin. yani sikinde olmayabilir tamam da, boyu uzun bir varlıksın. doğanın getirdiği bir görevdir sana bu. sonuç olarak, paltoyu çıkaramadım ve bolunun soğuğuna paltosuz adımlarımı attım. hasta olursam sebebimsin öküz adam.

1 mikmik!:

inatçı hardal dedi ki...

bana yılbaşı hediyesi olarak annemin arkadaşından gelen hediyenin içeriğinin 14 yaşa hitap edip "princess" temalı bi parfüm olması da mesela çok epicti.

Yorum Gönder